Фотосесії: до і після

Фотосесія Nine

Процес фотозйомки нагадує мені телебачення. Завжди є “до” і завжди є “після”. “До” – це те, що залишається поза кадром: всі організаційні моменти (дзвінки, узгодження дати й часу, бронювання локацій, нерви, а головне – люди, які працюють над результатом). Ми завжди оцінюємо результат “після” чи то на екрані телевізора, чи на сайті одягу. Але цей пост про те, що не побачиш на фото, про наше “до”.

За 7 місяців ми випустили 6 колекцій і зробили 6 фотосесій. Здавалось, вже мали б знати цю справу на зубок. Насправді ми досі вчимося і щось мені підказує, що вчитись і вдосконалюватись у цій справі будемо щоразу :)

фотосесії Nine

October 2015

Перші фотосесії нагадували хаос. Бувало, ми фотографували сукню, яка тільки наметена нитками і заколота на шпильки; спідниці, до яких не були пришиті гудзики; жакети, на розмір більші за розмір моделі… Першу ж фотозйомку без перебільшень можна назвати “суцільний безлад” :) – і це приклад того, що не можна робити в жодному разі. Велика кількість людей (три моделі і друзі), яким треба приділити увагу, відсутність послідовності дій з фотографом, нерозуміння задумів. Як наслідок, ти розриваєшся на частки, а тригодинна зйомка перетворюється в шестигодинну і закінчується опівночі. Все це призводить до неякісного результату, колосальної втоми і зайвих витрат. Що ж, фотосесії теж потрібно продумувати до деталей і пам’ятати: зйомка колекції – це робочий процес. Тепер на зйомках присутні лише ті, хто безпосередньо приймає у ній участь: я, фотограф, модель, оператор і візажист.

фотосесії Nine

July 2015

На початку фотосесії займали два дні. Перший день – зйомка у студії, другий – зйомка лукбуку, або навпаки. Здавалось, це всього кілька годин на день, але таких виснажливих, що на інше не вистачає сил. Тож після третьої зйомки ми змінили підхід – і тепер знімаємо все за один день. Це економія часу і, звісно ж, грошей: на бензин і на макіяж. Крім цього, це стимулює всю команду працювати більш злагоджено і швидко.
Зйомка в один день має і зворотню сторону. Наприклад, коли колекція складається із 20 моделей і більше, краще все ж таки знімати два дні для якості фотографій.

Ми знімали в чотирьох різних фотостудіях. Виокремили для себе дві за критеріями: якість циклорами або фонів, ціни і відношення до клієнта. Щодо локацій на зйомки лукбуку з цим важче. У нас так складається, що ми їх вибираємо в останній момент, і це завжди призводить до втрати часу. Тому перед зйомкою обов’язково потрібно їздити на локацію. Має бути план! Перевірено нами не однією зйомкою.

Остання наша фотосесія показала те, що не можна планувати все чітко хвилина в хвилину, а завжди треба враховувати форс-мажори. Затори на дорогах або ж бажання поїсти :) Як наслідок, ти запізнюєшся на студію, за яку вже заплачено, а потім добираєш час, який тобі не вистачило.

Фотосесія Nine

September 2015

Кожна фотосесія коштує від 5000 до 7000 гривень. Наші витрати: бензин, оренда студії, робота фотографа, робота візажиста, робота моделі. Остання у нас обирає одну модель одягу з колекції, а це, відповідно, собівартість однієї одиниці.

Від якості фото залежать продажі колекції. Тож до процесу зйомки треба відноситись так само серйозно, як і до якості пошиву одягу. Буду відвертою: у цій справі ми ще відшліфовуємо кроки і виправляємо помилки.

P.S. У новому році в нас багато планів і цілей. Ми хочемо розвиватись і рухатись вперед. Віримо, що з вашою підтримкою це вдасться. Якщо у вас є запитання, побажання чи пропозиції, пишіть на мою пошту: ira.stashko@gmail.com. Я з радістю з вами поспілкуюсь! Дякуємо, що ви з нами!

by Іра Сташко

One thought on “Фотосесії: до і після

  1. Pingback: Як це власний бренд одягу? Про труднощі і факапи. | Nine

Напишіть відгук

Ваша пошта не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>