Як ми створили компанію з нуля

Автор: Ira Stashko / Категорія: Трендові образи
Як ми створили компанію з нуля

Як ви думаєте, скільки часу потрібно, щоб створити бренд одягу з нуля?

Нам знадобилось лише місяць! Місяць на те, щоб зібрати команду, розробити колекцію, орендувати офіс і закупити обладнання. А останній тиждень до відкриття був просто шалений. За цей час ми відзняли lookbook, запустили сайт, розробили і надрукували всі бірки, візитки, картки, пакети, запустили групи в соцмережах, простояли черги в податковій і в банку, підписали купу договорів і навіть встигли закупити тканину на наступну колекцію. І коли я дивлюсь на результат і читаю відгуки, я розумію, недоспані ночі і зіпсовані нерви у податковій були того варті. Тому я з впевненістю можу сказати, що за місяць можна гори звернути, варто лише захотіти!

Старт

Перша колекція (June) створювалась, коли я ще працювала на Х-факторі. Щоп'ятниці після роботи я бігла на автобус Київ-Житомир, адже саме в Житомирі ми нашиваємо наш одяг. Знадобилось два тижні, аби зрозуміти, що всидіти на двох стільцях неможливо.

Індивідуальність

Якби для мене Nine був просто бізнесом для заробляння грошей, я би могла спокійно вести його паралельно з “Х-фактором”. Але у Nine я закладаю зовсім інше. У першу чергу, це індивідуальність. Вірогідність зустріти когось ще в такому ж одязі дуже низька, адже він існує тільки в 9 одиницях. І це неймовірне відчуття!

Якість 

Мені, думаю так само і вам, не дуже подобається дивитись на одяг, який продається вище за 500 гривень і при цьому нитки по швам стирчать у всі боки. Повірте, і в нас таке траплялось. Але замість того, щоб приховати недоліки за гарним фото і продати як є, ми повністю перешили 9 одиниць однієї моделі. Для нас важливо продавати тільки якісний одяг, адже в цьому проявляється повага до нашого покупця. Навіть якщо з одягом щось трапиться при носінні, ми це поладимо абсолютно безкоштовно.

Турбота

Я не розумію ті інтернет-магазини, у яких інформація не відповідає дійсності. От, наприклад, сьогодні я хотіла замовити крафт-папір, на сайті пишеться є доставка кур'єром, а насправді можна забрати тільки в офісі. Або ж взагалі немає інформації про доставку, оплату, ціну - і потрібно витрачати час на переписку або телефонний дзвінок. Ми ж намагались максимально полегшити покупку у нашому магазині - і всі проблеми взяли на себе. Саме тому оплата в нас тільки при отриманні, а доставка безкоштовна. Аби Nine відповідав усім вище перерахованим критеріям і був справжнім брендом, я прийняла одне з головних рішень у своєму житті - звільнитись із “Х-фактора”. Сказати, що це рішення було складним, нічого не сказати. Піти з насидженого місця зі стабільною зарплатою непросто. А, тим паче, як люблять казати, “в наш час”! Але мій чоловік сказав одну дуже важливу фразу: “Завжди треба пробувати. Найгірше, що може трапитись, - це знову шукати роботу”. Коли мене запитують, чи я не шкодую, я відповідаю: “Ні на секунду”. Дуже важливо знайти себе у житті і робите це з любов'ю. Nine створений саме так: з любов'ю. Щиро. Просто. Відверто!

Хочете знати про Nine більше, слідкуйте за нами у соціальних мережах, а також можемо поспілкуватись особисто на фестивалі Всі.Свої, який відбудеться на цих вихідних.

ДАТА: 20 – 21 червня

ЧАС: 10:00 – 20:00 МІСЦЕ:

Київ. Галерея D12 / вул. Десятинна, 12