Оплата і доставка Nine

Доставка

  • Ми користуємось послугами транспортної компанії «Нова Пошта».
  • Для міжнародних відправок розглядаємо різні варіанти транспортних компаній і обираємо найвигідніший для тебе.
  • Як що ти бажаєш доставку з приміркою додому чи офісу (по Києву), ми зробимо все можливе, аби організувати її тобі якнайшвидше. Але пам’ятай, це може бути протягом 3 днів. Вартість - 100 гривень.

Оплата

Оплата здійснюється:

  • он-лайн на сайті: зручно і швидко;
  • переказ на розрахунковий рахунок в банку з призначенням платежу (менеджер надішле реквізити, призначення і рахунок-фактуру);
  • при отриманні товару на “Новій пошті” за умови передплати 200 грн. за доставки у 2 сторони.
    • "Нова пошта" стягує додаткову плату за послугу “Накладний платіж”: 2% від суми + 20 грн.

Повернення товару

Ми гарантуємо повернення грошей без зайвих питань протягом 14 днів з моменту покупки за умови збереження товару новим і з усіма етикетками. Для цього потрібно:

  • написати на shop@nine.com.ua з поміткою “Повернення” або повідомити за телефоном: +38 097 41 387 21;
  • заповнити заяву на повернення;
  • заповнену заяву разом із товаром відправити адресно кур'єрською доставкою на шоу-рум.

Зворотня доставка здійснюється за ваш рахунок. Повернення коштів відбувається після отримання товару переказом на вашу карту, вказану в заяві.

Повернення товару в шоу-румі

Ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки.

Для цього потрібно:

  • товар належної якості і з усіма етикетками;
  • фіскальний чек (без фіскального чеку повернення неможливе!);
  • документ, що підтверджує особистість;
  • картка або телефон, якщо оплата здійснювалась через термінал.