Половина колекції за два дні!

Автор: Ira Stashko / Категорія: Відверто про бренд
Половина колекції за два дні!

Найважчий момент в бізнесі – це початок. На момент старту продажів про нас знали знайомі та друзі, а нам хотілось чогось більшого.

Де знайти перших клієнтів? З таким питанням зіштовхувався чи не кожен бренд на початку своєї історії. Ми не виключення! Тому спочатку ми почали думати про маркетингову кампанію, а вже потім – про саму колекцію. За місяць до офіційного запуску бренду Nine ми прийняли рішення, що хочемо взяти участь у фестивалі українських виробників, адже це хороша нагода заявити про себе.
По даті нам підходив фест “Всі.Свої”.

Це було для нас чимось новим, цікавим і водночас хвилюючим.
Коли робиш щось вперше, то доволі складно точно оцінити весь об’єм роботи. Так вийшло і з підготовкою до фестивалю. Список задач, які необхідно було зробити, зростав зі швидкістю світла. Тільки щось вдалось вирішити, одразу з’являлось нове! Здавалось, цей список немає ні кінця, ні краю… Крім цього, ще в п’ятницю, напередодні фесту, ми шили одяг!
Зараз вже можна видихнути, але досі не віриться, що ми це зробили! У нас вийшло!

Весь свій бюджет ми переважно витратили на зарплату швеї і тканини. Тож, не стали витрачати гроші на власні меблі для виставок, а орендували найнеобхідніше в організаторів. Як результат, стіл не підійшов і нам довелось імпровізувати: книжки, журнали Vogue та живі квіти чудово його замінили.

За два дні фестивалю половина наших речей знайшла своїх власниць! Перший фестиваль, наша перша колекція і стільки продажів за один тиждень! Це просто неймовірно! Для нас – це головний показник того, що ми зробили щось цінне. Недарма ми так сильно переймались через тканини та якісний пошив, адже це найбільше відмічали відвідувачі фестивалю. Так само нам зіграло на руку, що ми сильно вирізнялись своїми кольорами: рожевий, голубий, квіти, – все виглядало ефектно і яскраво на фоні сірих стін павільйону:) Що ж, фестиваль “Всі. Свої” був правильним рішенням і хорошим початком! Попереду фестивальне літо, і нова колекція!

P.S. Наступного разу розкажемо, скільки коштів ми витратили на створення бренду Nine. Слідкуйте за нашими новинами у соціальних мережах)